Lansare procedură achiziție – servicii de organizare evenimente
Confederația Caritas România anunță lansarea procedurii de achiziție a pachetului de servicii necesar organizării evenimentelor în cadrul proiectului “Federația SenioriNet – ONG-uri mai puternice în sprijinul vârstnicilor din România.”
Este vorba despre o serie de evenimente ce urmează a fi organizate în cadrul proiectului, de tipul:
- Eveniment stakeholderi locali
- Conferință închidere
- Atelier planificare strategică
- Atelier formalizare rețea
- Sesiuni training
- Workshopuri validare Carta Albă
- Mese rotunde dialog social
- Seminarii pachet legislativ
Toți furnizorii interesați să depună oferte sunt rugați să ne contacteze prin e-mail, la adresa: seniorinet@caritasromania.ro.
Ulterior, vor primi documentația specifică de atribuire și toate formularele necesare a fi completate, în vederea participării la selecția de oferte.
Termenul limită pentru depunerea ofertelor este 23 august, ora 10.00. Deschiderea ofertelor va avea loc la sediul achizitorului, în data de 23 august ora 12.00, iar criteriul de atribuire va fi prețul cel mai scăzut.