Interviuri cu stakeholderi în vederea elaborării Planului Strategic al Federației (II)
În vederea elaborării Planului Strategic al Federației și, totodată, pentru a răspunde nevoilor membrilor, s-au derulat interviuri cu stakeholderi și aplicat o serie de chestionare organizațiilor membre.
Împărtășim cu voi cele mai relevante concluzii. (partea 2)
Secretariat și echipă plătită, în echilibru cu sentimentul de apartenență și implicarea membrilor – unii respondenți au pus accent pe primul aspect, alții pe cel de-al doilea, ca fiind cel mai important factor de succes; o combinație de decizii luate prin consens și în același timp rapid; acțiuni de a asigura sustenabilitatea din timpul prezentului proiect.
Oportunitățile de dezvoltare sunt pe măsura provocărilor: ”O zonă de lobby cu specific tematic extraordinar de clar și cu teme pentru care avem nevoie de foarte multă informație, cercetare și documentare. E o zona gri de informație: nu știm profilul forței de muncă din acest sector, personalul e demotivat, e zonă de migrație extremă pentru sector.”
Oameni cheie în core team: ”În echipa executivă trebuie să fie oameni cu răbdare, buni negociatori și buni comunicatori, și care au un sens al deciziei participative și consensuale foarte puternice.”; ”Succesul vine de la motor, de la coordonare. Așa cum este condusă așa va fi rețeaua.”