Interviuri cu stakeholderi în vederea elaborării Planului Strategic al Federației (III)
În vederea elaborării Planului Strategic al Federației și, totodată, pentru a răspunde nevoilor membrilor, s-au derulat interviuri cu stakeholderi și aplicat o serie de chestionare organizațiilor membre.
Împărtășim cu voi cele mai relevante concluzii. (partea 3)
Comunicare foarte bună, atât intern cât și extern: comunicarea continuă a eforturilor de advocacy, care de multe ori sunt invizibile; comunicare pentru a ține membrii conectați și implicați; toate reușitele puse pe website; mesaje comune (”Fiecare știe același elevator pitch și îl spune și la ziua unui prieten într-o sâmbătă seara – așa se obțin susținători”)
Implicarea diverșilor membri în diverse grupuri de lucru și inițiative: ”Responsabilizare prin alocare de diferite sarcini fiecăruia.”
Nevoia de reprezentativitate a membrilor: ”Să știu că dacă am o problemă într-un minister am o persoana resursă acolo unde pot pune o întrebare, pot găsi un răspuns, pot stabili o întâlnire și să am un partener de discutie la nivelul autorităților centrale.”
Federația să pună la dispoziție specialiști și training specializat pentru membri (advocacy, juridic, etc)
Alinierea la standardele europene este o oportunitate: EU pillars of social rights, dar și aspecte adiacente (long term care, îngrijirea informală, discriminarea femeilor, abuzul asupra vârstnicilor) – ”Primul lucru pe care îl poți face acolo unde lipsesc serviciile este să sprijini îngrijirea informală”.